Najczęściej zadawane pytania - kupimytwojsamochod.pl

Ogólne

Ogólne

Wycena online

Wycena online

Cena sprzedaży

Cena sprzedaży

Przekazanie i sprzedaż

Przekazanie i sprzedaż

1.
Jak działa kupimytwojsamochod.pl?
  1. Najpierw przeprowadź naszą bezpłatną wycenę online. W tym celu potrzebujemy od Ciebie postawowych informacji na temat Twojego samochodu. Następnie poprosimy Cię o wprowadzenie informacji o stanie i wyposażeniu samochodu. Na koniec prześlij kilka prostych zdjęć samochodu. Na podstawie tych danych nasi eksperci określą ostateczną cenę sprzedaży, którą otrzymasz bezpośrednio e-mailem. Ty decydujesz, czy chcesz sprzedać, czy nie.
  2. Decydując się na sprzedaż, po prostu umów się na przekazanie samochodu w oddziale. Na miejscu nasz ekspert potwierdzi podane przez Ciebie informacje o pojeździe.
  3. Płatność zostanie wtedy natychmiast przelana na Twoje konto bankowe. Dodatkowo, bezpłatnie wypowiemy za Ciebie OC.

Ważne:

  • Pamiętaj, aby na wizytę w celu przekazania zabrać ze sobą wszystkie kluczyki do samochodu oraz dowód rejestracyjny pojazdu.
  • Usuń również wszystkie przedmioty osobiste z pojazdu.
2.
Dlaczego powinienem sprzedać swój samochód kupimytwojsamochod.pl?

kupimytwojsamochod.pl oferuje proste i bezpieczne sposoby sprzedaży samochodu. Sprzedając z nami, unikasz:

  • wysiłku i kosztów umieszczania reklam,,
  • organizacji spotkań i jazd próbnych z nieznajomymi,
  • postępującej utraty wartości Twojego samochodu spowodowanej czasem oczekiwania na dobrą ofertę.
3.
Do czego potrzebny jest mój adres e-mail i numer telefonu?

Potrzebujemy Twojego adresu e-mail, aby przesłać Ci wyniki wyceny online. Twój numer telefonu jest nam potrzebny do potwierdzenia wizyty w celu przekazania samochodu w naszym oddziale. W przypadku dalszych pytań dotyczących ochrony danych prosimy spojrzeć na nasze przepisy o ochronie danych.

4.
Czy są jakieś opłaty za sprzedaż mojego samochodu?

Cały proces wyceny aż do zakupu samochodu na kupimytwojsamochod.pl jest dla Ciebie całkowicie bezpłatny.

5.
Czy muszę coś płacić, jeśli nie zdecyduję się sprzedać swojego samochodu?

Nie, nic nie musisz płacić. Proces wyceny online jest dla Ciebie całkowicie bezpłatny.

6.
Zostawiłem coś w samochodzie. Z kim mogę się skontaktować?

Jeśli zostawiłeś coś w swoim samochodzie, najlepiej jak najszybciej zadzwoń do jednego z naszych pracowników pod numer 530 180 180! Tam zostaniesz poinformowany o tym co zrobić w tej sytuacji.

7.
Czy mogę sprzedać finansowany samochód?

Tak, możesz sprzedać nam samochód, który jest finansowany. Po prostu przynieś ze sobą wszystkie dokumenty z banku na wizytę w oddziale, abyśmy mogli zweryfikować pozostałe koszty finansowania.

8.
Czy mogę sprzedać samochód firmowy?

Tak, możesz sprzedać nam samochód firmowy. Po prostu przynieś ze sobą następujące dodatkowe dokumenty na spotkanie:

  • Upoważnienie do sprzedaży wystawione na Twoje nazwisko przez przedstawiciela firmy (np. Dyrektora zarządzającego). Pełnomocnictwo to musi zawierać datę, miejsce i pieczęć firmy oraz podpis przedstawiciela firmy.
  • Kopię dowodu osobistego lub paszportu - zarówno Twojego, jak i przedstawiciela firmy.

9.
Mój samochód nie jest już sprawny. Czy nadal mogę sprzedać swój samochód na kupimytwojsamochod.pl?

Tak, kupujemy również samochody nie nadające się do ruchu drogowego. Po prostu podaj nam te informacje w trakcie wyceny online podczas wprowadzania danych pojazdu dotyczących stanu. Tylko w ten sposób możemy prawidłowo wycenić Twój samochód. W przeciwnym razie wystąpią duże różnice między wstępną online i ostateczną ceną sprzedaży.

Transport swojego pojazdu do oddziału musisz zorganizować we własnym zakresie. Niestety nie możemy tego dla Ciebie zrobić.

10.
Czy mogę sprzedać samochód w imieniu członka rodziny lub znajomego na kupimytwojsamochod.pl?

Tak, możesz sprzedać samochód w imieniu osoby trzeciej za pośrednictwem kupimytwojsamochod.pl. Po prostu przynieś ze sobą następujące dokumenty na wizytę w oddziale:

  • Upoważnienie do sprzedaży podpisane przez właściciela pojazdu i wystawione na Twoje nazwisko.
  • Kopię dowodu osobistego lub paszportu - zarówno Twojego jak i właściciela pojazdu.
11.
Czy mogę sprzedać odziedziczony samochód?

Tak, możesz. Oprócz dokumentów do samochodu prosimy również o zabranie ze sobą aktu spadku lub zgonu zmarłego.

12.
Czy mogę sprzedać samochód bez dokumentów?

Nie, w celu weryfikacji danych auta oraz źródła pochodzenia okazanie dokumentów rejestracyjnych jest obowiazkowe.

13.
Czy kupimytwojsamochod.pl kupuje samochody bez tablicy rejestracyjnej i / lub dowodu rejestracyjnego?

Nie, do zakupu samochodu potrzebujemy zarówno dowodu rejestracyjnego, jak i karty pojazdu. Niestety nie możemy kupić samochodu bez tych dokumentów.

1.
Jak dowiedzieć się, ile wart jest mój samochód?

Dzięki kupimytwojsamochod.pl wycena samochodu jest wyjątkowo łatwa, szybka i nie wiąże się z żadnymi opłatami. Wycena online wymaga od Ciebie podania podstawowych danych o samochodzie oraz przesłania kilku zdjęć.

2.
Jak mogę sprzedać swój samochód po wycenie online?

Jeśli zdecydujesz się sprzedać swój samochód, umów się na przekazanie w oddziale.

Informacje na temat Twojego pojazdu zostaną potwierdzone na miejscu przez jednego z naszych pracowników. Następnie zostanie sporządzona umowa sprzedaży. Jeśli ją podpiszesz, proces sprzedaży Twojego pojazdu zostanie zakończony. Pojazd pozostanie już w naszym oddziale. Dodatkowo, bezpłatnie wypowiemy za Ciebie OC.

3.
Nie mogę zakończyć mojej wyceny online. Co powinienem zrobić?

W takim przypadku wystarczy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.

4.
Czy moje dane zostały poprawnie dodane?

Jak tylko wprowadzisz wszystkie dane, otrzymasz potwierdzenie na stronie. Aby sprawdzić swoje dane, po prostu zaloguj się na swoje konto klienta. Konto klienta możesz również utworzyć później.

5.
Czy mogę później edytować dane?

Nie, niestety nie ma możliwości późniejszej edycji wprowadzonych danych. Jeśli popełnisz błąd podczas wprowadzania danych, po prostu wprowadź je ponownie od nowa.

6.
Jakiś czas temu przeprowadziłem wycenę online swojego samochodu. Czy ta wartość samochodu jest nadal aktualna?

Rynek samochodów używanych jest bardzo dynamiczny, dlatego wyceny pojazdów mogą się zmieniać każdego dnia. Z tego powodu zalecamy przeprowadzenie nowej wyceny online.

7.
Dlaczego nie mogę znaleźć mojego modelu samochodu w wyszukiwarce online?

Nasza baza danych zawiera wszystkie modele pojazdów, które zostały wyprodukowane po 2001 roku. Jeśli Twojego pojazdu nie ma w naszej bazie danych, napisz do nas e-mail na adres info@kupimytwojsamochod.pl i podaj nam następujące informacje o swoim samochodzie:

  • Data pierwszej rejestracji
  • Marka
  • Model
  • Przebieg
  • Pojemność silnika
  • Typ pojazdu (sedan, kombi, kabriolet, VAN, SUV)

Jeden z naszych pracowników skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.

8.
Czy mogę przesłać swoje dane i zdjęcia również e-mailem?

Nie, ustalenie ostatecznej ceny sprzedaży jest możliwe tylko wtedy, gdy prześlesz nam dane za pomocą formularza.

1.
Czy naprawdę otrzymam ostateczną cenę sprzedaży, którą otrzymałem e-mailem?

Ostateczną cenę sprzedaży otrzymasz e-mailem po przesłaniu nam dodatkowych informacji i zdjęć swojego samochodu. Cena wskazana w e-mailu jest ostateczną ceną sprzedaży. Na miejscu jeden z naszych pracowników potwierdzi wprowadzone przez Ciebie dane o samochodzie. Tylko wtedy zostanie Ci wypłacona ostateczna cena sprzedaży.

W przypadku stwierdzenia na miejscu różnic w stosunku do faktycznego stanu samochodu mogą wystąpić odchylenia w cenie sprzedaży. Nasi pracownicy w przejrzysty sposób wyjaśnią Ci na miejscu wszystkie szczegóły.

2.
Jakie informacje są potrzebne do ustalenia ostatecznej ceny sprzedaży?

Oprócz informacji ogólnych (np. ważność przeglądu technicznego i liczba poprzednich właścicieli), potrzebujemy również szczegółów dotyczących samochodu (np. kolor pojazdu) i ogólnego stanu samochodu. Aby jak najdokładniej ustalić cenę sprzedaży, potrzebujemy również prostych zdjęć Twojego samochodu. Na tej podstawie nasi eksperci ustalają ostateczną cenę sprzedaży.

3.
Dlaczego ustalona wartość pojazdu różni się od ceny na rynku prywatnym?

Ustalona przez nas cena zakupu będzie się zazwyczaj różnić od ceny sprzedaży na rynku prywatnym. Różnica w cenie wynika z kilku czynników. Z jednej strony ceny sprzedaży na rynku prywatnym są cenami ustalanymi na podstawie negocjacji. Zakres negocjacji tych cen to zwykle 10-20%.

Ponadto na rynku prywatnym często można znaleźć tak zwane „ceny pożądane”. Te „ceny pożądane” odzwierciedlają czysto subiektywną ocenę wartości dokonanej przez sprzedawcę i często znacznie ona się różni od rzeczywistej wartości rynkowej używanego pojazdu.

Należy również pamiętać, że jako profesjonalny nabywca ponosimy koszty po zakupie pojazdu. Przykładami są koszty napraw, przechowywania i transportu. Powyższe koszty musimy uwzględnić przy ustalaniu ceny zakupu.

Sprzedaż osobom prywatnym wiąże się również ze znacznymi kosztami, a tym samym obniżeniem ceny sprzedaży. Musisz zainwestować dużo czasu i pieniędzy w rozmowy telefoniczne, ogłoszenia, wizyty w celu obejrzenia samochodu i jazdy próbne. Jednocześnie przy sprzedaży prywatnej istnieje ryzyko, którego nie należy lekceważyć, stania się ofiarą przestępstwa (fałszowanie pieniędzy, brak ponownej rejestracji pojazdu lub kradzież po przekazaniu gotówki).

1.
Jak wygląda wizyta w oddziale na tle obowiązujących przepisów sanitarnych?

Wizyta w celu przekazania jest ważna, ponieważ nasz ekspert musi potwierdzić podane przez Ciebie informacje. Dodatkowe wyposażenie lub uszkodzenia samochodu mogą prowadzić do zmiany ceny sprzedaży. Dopiero wtedy cena zakupu może zostać potwierdzona, a sprzedaż być sfinalizowana.

Wcześniejsze umówienie wizyty w celu przekazania jest niezbędne, ponieważ musimy zarezerwować odpowiednią ilość czasu dla Ciebie i Twojego samochodu.

2.
Co muszę zabrać ze sobą na przekazanie samochodu?

Po prostu weź ze sobą następujące rzeczy na przekazanie w oddziale:

  • Dowód rejestracyjny
  • Karta pojazdu
  • Wszystkie istniejące kluczyki do pojazdu
  • Twój ważny dowód osobisty lub paszport

Jeśli to możliwe, weź ze sobą również następujące rzeczy:

  • Książkę serwisową
  • Istniejące faktury i paragony (serwis, naprawy itp.)
  • Drugi komplet kół (jeśli jest dostępny)

Chociaż te rzeczy nie są absolutnie konieczne, zwykle zapewniają lepszą cenę zakupu.

Pamiętaj, aby usunąć wszystkie rzeczy osobiste z pojazdu przed wizytą. W ten sposób można szybko przeprowadzić ostateczne porównanie danych i przekazanie samochodu.

3.
Jak przebiega moja wizyta w celu przekazania samochodu?
  1. Na wizytę w celu przekazania samochodu przyjedziesz do naszego oddziału
  2. Pracownik potwierdzi dane samochodu.
  3. Zawrzemy z Tobą umowę kupna i przelejemy Ci ostateczną cenę sprzedaży.
  4. Wypowiemy za Ciebie OC.
4.
W jakich miastach mogę znaleźć oddziały?

Nasz oddział mieści się w Warszawie. Mapę dojazdu możesz znaleźć tutaj.

5.
Jakie są godziny otwarcia oddziału?

Godziny otwarcia oddziału możesz znaleźć tutaj.

6.
Jak wygląda wizyta w oddziale na tle obowiązujących przepisów sanitarnych?

Obecnie obowiązują następujące regulacje dotyczące ochrony naszych klientów i pracowników podczas przekazania:

Przestrzeganie minimalnej odległości oraz ograniczenie liczby osób przebywających w oddziale w tym samym czasie. Przestrzeganie wszystkich innych norm sanitarnych, takich jak noszenie maseczki ochronnej.

7.
Czy mogę przełożyć wizytę w celu przekazania samochodu?

Oczywiście możesz przełożyć wizytę w celu przekazania samochodu. Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 530 180 180 i po prostu umów nowy termin. Alternatywnie możesz skorzystać z linku, który otrzymałeś w e-mail, aby potwierdzić wizytę. Zawarta w nim jest również opcja wyboru innej godziny wizyty, klikając odpowiedni przycisk.

8.
W jaki sposób wypłacana jest cena sprzedaży za mój samochód i czy możecie zapłacić mi gotówką?

Po sprzedaży natychmiast prześlemy ostateczną kwotę sprzedaży na Twoje konto bankowe. Otrzymasz pieniądze wygodnie oraz bezpiecznie. Ze względów bezpieczeństwa i organizacyjnych płatność gotówką nie jest niestety możliwa.

9.
Co dzieje się z moim samochodem po sprzedaży?

Bezpośrednio po sprzedaży wypowiemy za Ciebie OC i wyślemy Ci potwierdzenie. Następnie samochód zostanie odsprzedany.

10.
Czy możecie odebrać mój samochód?

Nie, niestety ze względów organizacyjnych nie możemy odebrać Twojego samochodu.